مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-09اقتصادي

استفاده از کارت سوخت مانع قاچاق آن نیست


کارت سوخت بدون سیاست های قیمتی و یا غیرقیمتی، باعث مدیریت مصرف و مانع قاچاق آن نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ علیرضا صادق آبادی با بیان اینکه پس از آنکه سیاست تک نرخی شدن قیمت بنزین از سوی دولت ابلاغ شد، تمایل مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی کاهش یافت، گفت: این مسئله باعث نشد تا صدور کارت سوخت متوقف شود.

وی با بیان اینکه پس از اعلام سیاست تک نرخی در اوایل دهه نود، سه گزینه پیش روی وزارت نفت قرار گرفت افزود: محدود بودن تعداد کارت سوخت جایگاهداران، ایجاد صف های طویل و نارضایتی مردم در جایگاه ها را به دنبال داشت.

بنابر این ادامه وضع موجود ، حذف سامانه هوشمند سوخت از روند سوختگیری ، افزایش تعداد کارت جایگاه داران به عنوان سه گزینه پیش روی وزارت نفت قرار گرفت.

صادق آبادی ادامه داد: با توجه به اینکه گزینه اول نارضایتی مردم را در پی داشت، مناسب تشخیص داده نشد، همچنین با توجه به اینکه استفاده از سامانه هوشمند سوخت به منظور سوختگیری و زنده نگه داشتن آن همواره مورد تاکید وزارت نفت بوده است، این گزینه نیز رد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه تنها راه حل موجود برای اینکه هم رضایت مردم را در پی داشته باشد و هم سوختگیری با کارت هوشمند سوخت انجام شود، انتخاب گزینه سوم بود، افزود: علاوه بر تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کارت سوخت مانع قاچاق آن نیست

استفاده از کارت سوخت مانع قاچاق آن نیست