مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-09سياسي

120غرفه برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان تدارک دیده شده است


مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه 120غرفه برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان تدارک دیده شده است، گفت: 10 غرفه ازاین بین به ناشران استانی اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در نشست خبری مشترک مدیران استان سمنان درباره انتخابات، نمایشگاه کتاب و نظارت بر عرضه سوخت به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان 27آذرماه گشایش می یابد، تأکید کرد: 120 غرفه در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: 60 هزار و 215 عنوان کتاب توسط ناشران کشوری و استانی در این نمایشگاه که بزرگ ترین رویداد فرهنگی سال در حوزه کتاب محسوب می شود، ارائه خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان، ادامه داد: هفدهمین نمایشگاه کتاب سال جاری در سمنان مانند دور گذشته که شاهرود میزبان آن بود، دارای دو بخش عرضه کتاب و ناشران و همچنین بخش جانبی شامل مسائل فرهنگی، نمایشگاه های عکس، رویدادهای آموزشی و .

است.

فضیلت بابیان اینکه عملکرد خوب نمایشگاه در دور قبلی به میزبانی شاهرود باعث شد تا سمنان بتواند میزبانی هفدهمین نمایشگاه را نیز به دستاورد، تأکید کرد: یکی از ملاک ها برای ناشران در راستای حضور در نمایشگاه کتاب، فروش کتاب ها است که خوشبختانه سال گذشته این امر در شاهرود تحقق یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120غرفه برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان تدارک دیده شده است

120غرفه برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان تدارک دیده شده است