مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-09اقتصادي

ممنوعیت واردات پوشاک لغو نمی شود


مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت گفت: دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران در حال بازنگری است اما بازنگری در این دستورالعمل به معنای رفع ممنوعیت واردات پوشاک نیست.

- مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت گفت: دستورالعمل "نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران " در حال بازنگری است اما بازنگری در این دستورالعمل به معنای رفع ممنوعیت واردات پوشاک نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسانه محرابی در خصوص دستورالعمل ساماندهی واردات و عرضه پوشاک، کیف و کفش و نحوه فعالیت نمایندگان و شعب شرکت های خارجی در ایران، افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده، گزارش ها و آمار منتشره از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالیان اخیر، میزان واردات قانونی پوشاک حدود شش درصد از کل واردات برآورد شده است که علاوه بر تضییع حق و حقوق عمومی، موجب بروز مشکلات برای تولیدات داخلی و اشتغال مولد شده و معضلات ناشی از خروج غیرقانونی ارز را نیز به دنبال دارد.

ضرورت حمایت هدفمند از تولیدات داخلی و ساماندهی واردات و عرضه وی با تأکید بر ضرورت حمایت هدفمند از تولیدات داخلی و ساماندهی واردات و عرضه، یادآوری کرد: در 17 شهریورماه 1395 دستورالعمل نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات پوشاک لغو نمی شود

ممنوعیت واردات پوشاک لغو نمی شود