مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:362019-12-09بين الملل

ایران و پاکستان گشت مشترک مرزی برگزار کردند


گشت مشترک مرزی نیرو های نظامی و امنیتی ایران و پاکستان با مدیریت هر دو طرف در امتداد خط مرزی در منطقه تفتان برگزار شد - ، رسانه های پاکستانی اعلام کردند: ایران و پاکستان به منظور مبارزه با تروریسم، گشت مشترک مرزی برگزار کردند.

خبرگزاری دولتی رادیو پاکستان اعلام کرد: گشت مشترک مرزی نیرو های امنیتی ایران و پاکستان روز یکشنبه با مدیریت هر دو طرف در امتداد خط مرزی در منطقه تفتان برگزار شد.

به گفته منابع خبری، علاوه بر نیرو های مرزبانی پاکستان و ایران، تعدادی از نیرو های ارتش و پلیس پاکستان همچنین گروهی از نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ایران در این گشت مرزی شرکت کردند.

منابع خبری با بیان اینکه هدف از برگزاری این گشت مرزی، مبارزه مشترک با تروریسم در سراسر مرز و جلوگیری از رفت و آمد های غیرقانونی و توقف قاچاق بوده، افزودند: مقامات دو کشور از وضعیت عادی در نقاط مرزی مشترک ابراز رضایت کردند.

یادآوری می شود معضل تروریسم همواره از مشکلات اصلی ایران و پاکستان در مناطق مرزی مشترک بوده است، به گونه ای که در مهر ماه پارسال 14 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و نیرو های بسیجی طی یک اقدام تروریستی ربوده شدند.

تاکنون 11 نفر از آن ها آزاد شده، اما هنوز سه نفر دیگر در اسارت تروریست ها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و پاکستان گشت مشترک مرزی برگزار کردند

ایران و پاکستان گشت مشترک مرزی برگزار کردند