مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 21:052019-12-08سياسي

صف اصلاح طلبان با استعفا در جیب و شناسنامه در دست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور روز گذشته با اعلام پایان مهلت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد که 13896 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کردند و در قیاس با قبل 15 درصد افزایش داشتیم.

- مدعیان اصلاحات از یک سو وانمود می کردند که مایل به ثبت نام در انتخابات نیستند اما در انتخابات به طور خیلی جدی شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور روز گذشته با اعلام پایان مهلت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد که 13896 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کردند و در قیاس با قبل 15 درصد افزایش داشتیم.

نگاهی به ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به ویژه چهره ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و رسانه ای حاکی از آن است که از همه گروه ها و جناح های سیاسی در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده تا خود را در معرض انتخاب ملت قرار دهند.

نوع ورود عجیب و غریب مدعیان اصلاحات استعفاها در جیب؛ شناسنامه ها در دست! در این بین نوع ورود مدعیان اصلاحات به انتخابات مجلس دهم قابل تأمل است؛ آنها از یک سو سعی کردند وانمود کنند که مایل به ثبت نام در انتخابات نیستند اما در انتخابات به طور خیلی جدی شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف اصلاح طلبان با استعفا در جیب و شناسنامه در دست

صف اصلاح طلبان با استعفا در جیب و شناسنامه در دست