مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:502019-12-08سياسي

همایش عهد وفا در یزد برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برگزاری همایش عهد وفا با هدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ التحصیلان این اتحادیه در استان خبر داد.

- همایش عهد وفا در یزد برگزار می شود مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برگزاری همایش عهد وفا با هدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ التحصیلان این اتحادیه در استان خبر داد.

حسین میرشریف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، از برگزاری همایش پیشکسوتان و فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد خبر داد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به اینکه این همایش با عنوان عهد وفا در یزد برگزار می شود، گفت: این همایش در راستای تجلیل از اعضای اتحادیه های انجمن های دانش آموزی استان یزد در طول چهل سالگی این اتحادیه برگزار خواهد شد.

وی به زمان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: سه شنبه 19 آذرماه ساعت 19 الی 21 با حضور دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای برگزار می شود.

میرشریف اجرای گروه سرود، خاطره گویی پیشکسوتان انجمن های اسلامی استان یزد و سخنرانی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور را ازجمله برنامه های همایش پیشکسوتان و فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش عهد وفا در یزد برگزار می شود

همایش عهد وفا در یزد برگزار می شود