مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-08حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درمیرجاوه/2 قاچاقچی دستگیر شدند


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر برای وارد کردن محموله ای سنگین به وسیله خودروهای نقلیه به مرزهای حوزه شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در قالب تیم های مختلف پوششی و عملیاتی پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند قاچاقچیان را زمین گیر کنند و آن ها را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزبانان در این عملیات ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه، 500 کیلوگرم تریاک به همراه مقادیر چشمگیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار ملاشاهی با تشکر از همکاری نهادها و دستگاه های امنیتی تصریح کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان با وحدت و اعتقاد قلبی و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و مرزنشینان غیور به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درمیرجاوه/2 قاچاقچی دستگیر شدند

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر درمیرجاوه/2 قاچاقچی دستگیر شدند