مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-08اجتماعي

ثبت بارندگی در 55 ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته از 55 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان بارندگی گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از 55 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان بارندگی گزارش شد که تا صبح امروز بیشینه بارش ها با میزان 30 میلی متر در ایستگاه توتان از توابع نیکشهر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هسته بارندگی ها در نیکشهر بوده است، اظهار داشت: همچنین در ایستگاه های بنت نیکشهر 28 ملی متر، دستگرد نیکشهر 20 میلی متر، هیچان نیکشهر 16 میلی متر و شهر نیکشهر 14 میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در استان فراگیر بوده است، افزود: این سامانه تا کنون در 15 شهرستان استان شامل زاهدان، میرجاوه، سراوان، سرباز، مهرستان، چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، فنوج، ایرانشهر، دلگان، بمپور، بزمان و خاش فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی سامانه بارشی تا صبح دوشنبه در سطح استان سیستان و بلوچستان فعال است به طوری که انتظار می رود تمرکز بارش درنیمه جنوبی، سواحل، روی دریا و برخی ارتفاعات مرکزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارندگی در 55 ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان

ثبت بارندگی در 55 ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان