مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-08دانش

جای رسانه در خانه ما کجاست؟


وقتی کامپیوتر به خانه ها آمد، والدین ایرانی آن را در اتاق خواب فرزندانشان قرار دادند، درحالی که جای کامپیوتر، درست کنار تلویزیون در اتاق نشیمن است و جای کتاب نیز انباری خانه نیست؛ - ایسنا/اصفهان  یک مدرس دانشگاه گفت: وقتی کامپیوتر به خانه ها آمد، والدین ایرانی آن را در اتاق خواب فرزندانشان قرار دادند، درحالی که جای کامپیوتر، درست کنار تلویزیون در اتاق نشیمن است و جای کتاب نیز انباری خانه نیست؛ بلکه باید در معرض دید همه افراد خانواده قرار داشته باشد.

فائزه تقی پور، نویسنده و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، در نشست رونمایی از تازه ترین کتاب های حوزه سواد رسانه ای که عصر 17 آذرماه در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد گفت: کتاب و مطبوعات، جزو رسانه های گرم محسوب می شوند، چراکه مخاطب خود را تا حد زیادی فعال می کنند و خلاقیت و قدرت تحلیل و تفکر او را بالا می برند.

وی افزود: در حال حاضر کتاب های صوتی و پادکست ها، رشد بسیار زیادی پیداکرده اند اما نظر طرفداران کتاب این است که هیچ رسانه دیگری مثل کتاب، مختص عقلانیت نیست؛ به این معنی که عمقی ندارد و نمی تواند در نگرش فرد تغییر ایجاد کند.

این دانش آموخته رسانه و ارتباطات با اشاره به مزایای مطالعه کتاب و مطبوعات، گفت: ارتباطی که کلمات و تصویر آن ها با چشم برقرار می کند و پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای رسانه در خانه ما کجاست؟

جای رسانه در خانه ما کجاست؟