مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:302019-12-08سياسي

طیبی: داشتن رسانه قوی، یکی از ابزارهای مفید برای جامعه است


یکی از ابزارهای مفید برای جامعه داشتن فضای رسانه ای بسیار قوی است، فضایی که رسانه ها در آن نقد عالمانه کنند و از آن طرف هم نقدشوندگان توان شنیدن داشته باشند.

- رییس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: یکی از ابزارهای مفید برای جامعه داشتن فضای رسانه ای بسیار قوی است، فضایی که رسانه ها در آن نقد عالمانه کنند و از آن طرف هم نقدشوندگان توان شنیدن داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در مراسم جشن بیست سالگی ایسنا در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اینکه امروز شاهد بیست سالگی ایسنا هستیم، در سخنانی درباره آغاز فعالیت جهاد دانشگاهی گفت: با عنوان مولود مبارک انقلاب جهاد دانشگاهی فعالیت خود را از سال 59 با تلاش برای الگوسازی شاخص های اصلی که پیشرفت توسعه کشور بود، آغاز به کار کرد، توسعه علمی و فناورانه، توسعه فرهنگی و مهارتی و تخصصی، توسعه کارآفرینی و اشتغال شامل این الگوها بود که در این 39 سال این کارهای شاخص در این زمینه انجام شد.

وی با اشاره به جشنواره اخیر مصطفی و برنده شدن این جایزه توسط دکتر بهاروند یادآور شد: جهاد دانشگاهی صدها فناوری موفق تولید و آن را تجاری سازی کرده است.

چه از آنهایی که استقبال شد و چه آنهایی که مورد بی مهری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیبی: داشتن رسانه قوی، یکی از ابزارهای مفید برای جامعه است

طیبی: داشتن رسانه قوی، یکی از ابزارهای مفید برای جامعه است