مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-08اقتصادي

4.6 میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس کردستان هزینه شد


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: سال گذشته چهار میلیارد و 600 میلیون تومان بابت هوشمندسازی مدارس استان از سوی امور اجتماعی استانداری کردستان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرانک قدسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: این میزان اعتبار تخصیصی، منجر به هوشمندسازی 118 مدرسه استان شد و امسال نیز سعی بر این است تا به توسعه هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش کمک کنیم.

وی با بیان اینکه آمادگی پیگیری و کمک به رفع موانع موجود در آموزش و پرورش استان را داریم, افزود: حوزه امور اجتماعی استانداری بخشی از اعتبارات این حوزه را به تامین تجهیزات آموزش و پرورش اختصاص می دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان ادامه داد: امسال نیز با توجه به اعتبارات تملک دارایی و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار است بخشی از اعتبارات حوزه اجتماعی برای تجهیز هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش اختصاص یابد.

قدسی یادآور شد: نیازمندی هایی از سوی آموزش و پرورش به ما اعلام شده که پس از بررسی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به ما برای اختصاص اعتبار ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4.6 میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس کردستان هزینه شد

4.6 میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس کردستان هزینه شد