مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-08سياسي

همه دستگاه ها آموزش و پرورش را برای رسیدن به توسعه حمایت کنند


همه دستگاه های اجرایی باید تلاش خود را در راستای توسعه و تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش به کار گیرند و حمایت خود را از این نهاد به جد نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان, اظهار داشت: همه ما به آموزش و پرورش مدیونیم و باید تا جایی که امکان دارد این نهاد را در توسعه و تقویت تجهیزات و امکانات کمک کنیم.

وی به تخصیص بخشی از اعتبارات امور اجتماعی استانداری کردستان به تجهیز مدارس اشاره کرد و افزود: این یک اقدامی ستودنی و ارزشمند است و امسال نیز باید با نیازسنجی اساسی این مهم پیگیری شود.

استاندار کردستان ادامه داد: در صورتی که دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امسال نیز برای تجهیز مدارس کمک می کند باید نیازسنجی لازم را در این راستا انجام دهد و براساس نیاز مدارس به کمک و تجهیز مدارس بپردازد.

وی یاداور شد: یکی از برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که باید اجرایی شده و در قالب مجلد باقی نماند که این مهم تلاش و حمایت همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه سهم آموزش و پرورش از اعتبارات گرفته شود، بیان کرد: همه ما به نوعی به آموزش و پرورش مدیونیم بنابراین باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه این نهاد استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها آموزش و پرورش را برای رسیدن به توسعه حمایت کنند

همه دستگاه ها آموزش و پرورش را برای رسیدن به توسعه حمایت کنند