مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:162019-12-08سياسي

ارزش امنیت بسیار بالاتر از بهای آنست


ارزش استقرار و پایداری امنیت همه جانبه بسیار بالاتر از بهایی است که صرف آن می کنیم چرا که همه پیشرفت ها، دستاورد ها و آرامش ملت در بستر امنیت معنا پیدا می کند.

- به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، نشست تخصصی بررسی اصلاحات ساختاری بودجه سال 1399 کشور با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، دکتر غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، معاونین وزیر دفاع و مدیران عامل سازمان های تابعه وزارت دفاع در سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع در این نشست تخصصی با تقدیر از اهتمام مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع دفاع و امنیت و حمایت از نیرو های مسلح گفت: وضعیت امروز ما به لحاظ نوع تهدیدات به گونه ای است که باید تقویت بنیه دفاعی کشور استمرار و تداوم یابد.

وی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ و تهاجم مستقیم در ابعاد مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم گفت: اگر توان دفاعی نظام اسلامی به این حد از بازدارنگی فعال و اقتدار نرسیده بود، بی تردید زمینه های تهدید های نظامی به وجود می آمد.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: نیرو های مسلح با اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود کلیه تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد و کنترل می کنند وضروری است متناسب با تهدیدات احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش امنیت بسیار بالاتر از بهای آنست

ارزش امنیت بسیار بالاتر از بهای آنست