مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:502019-12-08اقتصادي

برقراری خط منظم کشتیرانی بین ایران و عمان/ افزایش پروازهای ایران -عمان - ایران


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافق نامه همکاری دریایی و کشتیرانی ایران و عمان از راه اندازی خط منظم کشتیرانی بین دو کشور طبق این توافق نامه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، توافق نامه همکاری دریایی و کشتیرانی ایران و عمان امشب بین مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران و مدیرعامل سازمان بنادر عمان با حضور وزیر راه و شهرسازی  ایران و وزیر تجارت و صنایع عمان به امضا رسید.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی ایران اظهار داشت: ما برای اولین بار است که با کشور دوست عمان سند حمل ونقل دریایی امضا و مبادله می کنیم.

  محمد اسلامی با اشاره به امضای اسناد گوناگون تجاری، اقتصادی و غیره بین عمان و ایران در روز گذشته و روز جاری گفت: یکی از همین اسناد گواهی نامه دریانوردان بود که روز گذشته به امضا رسید.

وی با اشاره به امضای توافق نامه همکاری دریایی و کشتیرانی ایران و عمان گفت: این سند حدود سه سال مانده بود و مراحل آن در ایران و عمان طی شد اما لازم بود پیش از امضا گفت وگوهایی صورت بگیرد که در ملاقاتی که روز گذشته با وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان داشتم وی نیز خواستار این شد که در همین سفر سند مذکور به امضا برسد تا به پیشرفت خوبی برای دو کشور بینجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری خط منظم کشتیرانی بین ایران و عمان/ افزایش پروازهای ایران -عمان - ایران

برقراری خط منظم کشتیرانی بین ایران و عمان/ افزایش پروازهای ایران -عمان - ایران