مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:402019-12-08سياسي

زنان لرستانی در مناصب مدیریتی عملکرد مثبت و قابل قبولی دارند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: زنان استان با کسب علم، مهارت و تجربه در مناصب و مسؤولیت های مهم در حال خدمت هستند و اتفاقا عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود نشان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ناهید پرویزپور عصر امروز در دیدار بانوان مدیر دستگاه های اجرایی، مشاوران امور بانوان ادارات کل و کارکنان استانداری لرستان با نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، با ارائه آماری از وضعیت کلی زنان استان و اقدامات انجام شده در حوزه زنان و خانواده، اظهار کرد: زنان لرستان در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حضور فعال داشته اند.

  وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زن مسلمان با حفظ اررزش های اسلامی و ایرانی و صیانت از حریم خانواده در بسیاری از فعالیت های اجتماعی حضوری اثر بخش داشته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به عملکرد مثبت بانوان فعال استان، بیان داشت: امروز شاهدیم زنان با کسب علم، مهارت و تجربه در مناصب و مسؤولیت های مهم در حال خدمت هستند و اتفاقا عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان لرستانی در مناصب مدیریتی عملکرد مثبت و قابل قبولی دارند

زنان لرستانی در مناصب مدیریتی عملکرد مثبت و قابل قبولی دارند