مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:262019-12-08سياسي

آمار ثبت نشده طلاق های عاطفی و خانواده های میان تهی نگران کننده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر عنوان کرد: آمار ثبت نشده از طلاق های عاطفی و خانواده های میان تهی در جوامع خطرناک و نگران کننده است.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر عنوان کرد: آمار ثبت نشده از طلاق های عاطفی و خانواده های میان تهی در جوامع خطرناک و نگران کننده است.

مجید خورشیدی در همایش ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: استان بوشهر مفتخر است که مدرسه مقدسه سعادت 7 سال پیش از صدور فرمان مشروطیت به عنوان یک میراث بلند فرهنگی اینجا بنیان گذاشته شد و هنوز هم در حال تربیت نسل جدید است و بسیاری از شعرای ارزشمند مانند منوچهر آتشی در همین مدرسه یعنی سعادت تربیت شده اند.

وی ادامه داد: این مواریث گرانقدر آموزش و پرورش کشور است که باید نمادی را برای مدارس بالای 100 سال کشور طراحی کنند، اگر می خواهیم نظام آموزش و پرورش نوینی داشته باشیم باید به سرمایه های کهن احترام بگذاریم.

این مسئول اظهار کرد: همایش کشوری پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محور دو طرح نماد و یاریگران زندگی برگزار شده است که امیدواریم با تلاش اولیای مدارس شاهد کاهش و به صفر رساندن آسیب ها در نسل آینده باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: هر چقدر بر عنصر مقابله تاکید کنیم یقینا ناتوان خواهیم بود بلکه باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ثبت نشده طلاق های عاطفی و خانواده های میان تهی نگران کننده است

آمار ثبت نشده طلاق های عاطفی و خانواده های میان تهی نگران کننده است