مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-08سياسي

مشارکت شهروند و محک در جشنواره یلدا


به گفته مدیرعامل شهروند این شرکت با مشارکت موسسه خیریه محک جشنوراه یلدا را به نفع کودکان سرطانی برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس سریع القلم مدیرعامل شرکت شهروند درخصوص برگزاری جشنواره یلدا با همکاری موسسه خیریه محک، گفت: تفاهم نامه ای را با همکاری محک امضا کردیم تا در تاریخ 20 آذر تا 6 دی ماه بتوانیم جشنواره مشترکی را برای حمایت از کودکان ملالی به سرطان برگزار کنیم.

وی افزود: این موضوع در راستای فعالیت های اجتماعی شهروند و در راستای منویات شهردار تهران در حوزه مسؤولیت های اجتماعی است و از این رو شرکت شهروند اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: قرار است اولا شهروند از سهم خود در فعالیت اقتصادی به صورت شفاف یک درصد فروش خود را در این شانزده روز تقدیم موسسه محک کند.

سریع القلم افزود: این اقدام کاملا شفاف خواهد بود و هیچ فشاری به شرکای ما وارد نشده است اما تمام شرکت را در جریان این اقدام خیرخواهانه قرار دادیم و گفتیم اگر دوست دارند می توانند آنها هم سهمی در این موضوع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یک سری ماکت های شبیه دارو در نظر گرفته شده تا مردم هم با خرید این ماکت های کاغذی در قیمت های 2 تا 10 هزار تومانی در این مشارکت سهم داشته باشند مدیرعامل شهروند گفت: این یعنی اینکه شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهروند و محک در جشنواره یلدا

مشارکت شهروند و محک در جشنواره یلدا