مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-08سياسي

ضرورت تبیین خدمات مختلف نظام برای مردم


جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: باید از ظرفیت های بخش های مختلف و از جمله سپاه برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تلاش کرد.

- ، مرکز خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد افزود: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت در کنار این که افتخار است فرصتی برای خدمت به مردم است و باید با اقدام جهادی و مضاعف برای خدمات رسانی به مردم کوشش کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی، دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از همه توان خود برای آسیب رساندن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دریغ نکردند و امسال هم در ادامه سیاست های خصمانه خود به دنبال هجمه علیه کشور ما بودند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام به اهداف خود نرسیدند.

سردار شفاهی افزود: منافقان که بعد از انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی علیه ملت ایران و کشور ما دریغ نکردند و 17 هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و در دفاع مقدس هم پیمان صدام و رژیم بعث عراق بودند امروز به عنوان پیاده نظام و مجری توطئه های مستکبران علیه کشور ما هستند.

وی استقامت، مقاومت و صبر همراه با بصیرت را رمز پیروزی در برابر ترفندهای دشمنان دانست و ادامه داد: باید با افزایش هوشیاری و گوش به فرمان ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین خدمات مختلف نظام برای مردم

ضرورت تبیین خدمات مختلف نظام برای مردم