مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-08سياسي

کشور باید به سمت وسوی آموزش های مهارتی برود/لزوم سرمایه گذاری جدی در حوزه ریلی


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عمکرد سیستم آموزش عالی کشور در سنوات گذشته گفت: متاسفانه کشور در 20 سال اخیر به شدت به سمت مدرک گرایی روی آورده که به هیچ عنوان مطلوب نبوده و باید به جای مدارک های دانشگاهی به سمت و سوی آموزش های مهارتی روی آوریم.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عمکرد سیستم آموزش عالی کشور در سنوات گذشته گفت: متاسفانه کشور در 20 سال اخیر به شدت به سمت مدرک گرایی روی آورده که به هیچ عنوان مطلوب نبوده و باید به جای مدارک های دانشگاهی به سمت و سوی آموزش های مهارتی روی آوریم.

دکتر محمدمهدی زاهدی در همایش مسئولین آموزش و دبیران بهره وری مناطق راه آهن جمهوری اسلامی ایران در کرمان تصریح کرد: دغدغه اصلی ما در سال های گذشته این بوده که بتوانیم قانون نظام جامع آموزش مهارتی را در کشور تدوین و تصویب کنیم که خوشبختانه این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه نظام اداری کشور در بخش دولتی و عمومی، فاقد یک نظام صلاحیت حرفه ای است اظهار کرد: در این زمینه بخش خصوصی تا اندازه ای در این موضوع ورود کرده اما بخش خصوصی باید بهتر از بخش عمومی و دولتی در این زمینه عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور باید به سمت وسوی آموزش های مهارتی برود/لزوم سرمایه گذاری جدی در حوزه ریلی

کشور باید به سمت وسوی آموزش های مهارتی برود/لزوم سرمایه گذاری جدی در حوزه ریلی