مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-08سياسي

پروژه های ناتمام هخامنشی در دست بررسی


ای نـاتمـام اواخر دوره هخامنشی را «آوری باخنهایمر»، مدرس زبان شناسی خاور نزدیک مرکز تحقیقات جامعه و فرهنگی ایران باستان، غرب استرالیا در موزه ملی ایران در قالب نشستی تخصصی بررسی می کند.

- "پـروژه هـای نـاتمـام اواخر دوره هخامنشی" را آوری باخنهایمر ، مدرس زبان شناسی خاور نزدیک مرکز تحقیقات جامعه و فرهنگی ایران باستان، غرب استرالیا در موزه ملی ایران در قالب نشستی تخصصی بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به اعتقاد باخنهایمر ، ابنیه دوره پایانی امپراتوری هخامنشی باید در سه دیدگاه مورد توجه باشد: هرگونه پژوهشی که هدف از آن بررسی باستان شناختی پروژه های پایانی هخامنشی است، باید پیش از هر چیز حاوی گزارشی از زمینه های طبیعی، محیطی و جغرافیایی سرزمین هایی باشد که این ابنیه در ان ها واقع شده اند ، باید تلاش شود که عناصر درشت – مکرو – در هر یک از ابنیه پیش از بررسی های دقیق و ریز – مایکرو – مورد توجه قرار گیرند.

به عنوان نمونه، ظاهر مجموعه ها، معماری آن ها، اندازه و شکل آن ها، اندازه و شکل آن ها و کاربرد آن ها در فعالیت های گوناگون یا مقطعی، باید ابتدائا بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد.

همچنین این سازه ها باید با توجه به عناصر خرد – مایکرو – و بسیار کوچک ان ها بررسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ناتمام هخامنشی در دست بررسی

پروژه های ناتمام هخامنشی در دست بررسی