مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 03:002019-12-07فرهنگي

«فوق لیسانسه ها» به دکتری می رسند؟/ سریالی که برای خنده باج نداد


عزت الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه ها» همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل سوم سریال، دو شرط اصلی ادامه این مجموعه برای فصل های بعد را کشش داستان و خواست مخاطبان عنوان کرد.

- عزت الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل سوم سریال، دو شرط اصلی ادامه این مجموعه برای فصل های بعد را کشش داستان و خواست مخاطبان عنوان کرد.

عزت الله مهراوران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازخوردهای سریال فوق لیسانسه ها که شب گذشته قسمت آخر آن از شبکه سه سیما پخش شد، بیان کرد: بازخوردها در مجموع خوب بود.

در عین حال هم ما انتظار نداشتیم همه کامنت ها خوب باشد.

به هرحال برخی یک سریال را دوست دارند و برخی هم بدشان می آید.

وی اضافه کرد: بودند کسانی که از سریال خوب می گفتند حتی اگر هم بابت رودربایستی بوده، اما برخی هم بیان می کردند که دوست داشتند سریال قصه منسجم تری داشته باشد.

بازیگر سریال فوق لیسانسه ها با اشاره به ماهیت طنز این سریال اظهار کرد: سروش صحت کارگردان سریال، طنز آن را برمبنای اتفاق قرار داده بود که فضایی جدید داشت.

مردم اگر عادت کنند به این نوع سریال ها و انتظار نداشته باشند که همیشه قصه و ساختار اثر، آنطور که به طور معمول فکر می کنند باشد، بیشتر با این نمونه آثار ارتباط می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فوق لیسانسه ها» به دکتری می رسند؟/ سریالی که برای خنده باج نداد

«فوق لیسانسه ها» به دکتری می رسند؟/ سریالی که برای خنده باج نداد