مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 20:452019-12-07سياسي

دانشجویان سطح آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند


مدیر مسئول روزنامه جوان با تاکید بر اینکه دانشجویان باید سطح آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند، گفت: دانشجویان در معرفی فساد نقشی موثر و تاثیرگذار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله گنجی شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه دامغان بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم سران قوا بوده است، افزود: اینکه برخی افراد از درون مجلس آن را غیر این خواندند، توسط رییس دفتر و سخنگوی دولت تکذیب شد.

مدیر مسئول روزنامه جوان بابیان اینکه 16 آذر روز علمی و سیاسی و نمادی از مطالبه گری دانشجویان و مانوری از ظرفیت های دانشجویی است، ابراز داشت: در حوزه جریان دانشجویی ایران شاکله خوبی در ذهن مردم وجود دارد، دانشجو بهترین لحظات زندگی را دارد و روز دانشجو لحظات شیرین و به یادماندنی، فضایی آرمانی و خاطره ساز است.

گنجی بابیان اینکه حرکت سیاسی دانشجویی به 16 آذر و روز دانشجو لقب پیداکرده است، تصریح کرد: در روز تاریخی 1332 اعتراض دانشجویان به رسمیت شناخته نشد ولی هنگامی که در سوم آبان 58 امام پشت صحنه دانشجویان قرار گرفت و با آمدن ایشان این حرکت تاریخ ساز و به نام روز دانشجو معرفی شد.

وی بابیان اینکه از سال 70 بسیج دانشجویی و انجمن های اسلامی دانشگاه ها ایجاد و راه اندازی شدند، افزود: امروز فضای دانشگاه مطلوب است و این در حالی است که درگذشته اصلا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان سطح آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند

دانشجویان سطح آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند