مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-07سياسي

داوطلب شدن 30 نفر تصاحب یک کرسی مجلس در نور و محمودآباد


با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 30 نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ثبت نام کردند که در میان آنها دو زن نیز حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ 11 آذر آغاز شده و تا امروز 16 آذر به پایان رسید.

داوطلبان شرکت در انتخابات می توانستند از ساعت 8 صبح تا 18 عصر به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و نام نویسی کنند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد 30 داوطلب، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام و با حضور در فرمانداری شهرستان نور(مرکز حوزه انتخابیه) ثبت نام خود را قطعی کردند و منتظر بررسی صلاحیت و اعلام نظر مراجع چهارگانه هستند.

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی که یک روز قبل از پایان مهلت قانونی با همراهی جمع زیادی از طرفداران در فرمانداری شهرستان نور حاضر و ثبت نام خود را قطعی کرد از چهره های سرشناس و مطرح این دوره از انتخابات است.

ولی الله فرزانه، رضا سالاریان، صدرالدین متولی، ابراهیم(جواد) اسماعیلی از دیگر افراد سرشناس هستند که در این دوره ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلب شدن 30 نفر تصاحب یک کرسی مجلس در نور و محمودآباد

داوطلب شدن 30 نفر تصاحب یک کرسی مجلس در نور و محمودآباد