مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 15:102019-12-07دانش

تامین آینده شغلی مهمترین مطالبه دانشجویان است


16 آذر در ایران، به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، در این روز اگر پای درد دل دانشجویان بنشینیم هر کدام مطالبه و درخواست خاص خود را دارند و برای آینده شان خواب ها دیده اند که تحقق آن در شرایط کنونی سخت و دور لست.

- ایسنا/کردستان 16 آذر در ایران، به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، در این روز اگر پای درد دل دانشجویان بنشینیم هر کدام مطالبه و درخواست خاص خود را دارند و برای آینده شان خواب ها دیده اند که تحقق آن در شرایط کنونی سخت و دور لست.

به مناسبت روز دانشجو راهی دانشگاه کردستان می شوم و این بار ایسنا قصد دارد به جای تهیه گزارشی از مراسم هایی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه ها برگزار می شود، پای درد دل تعدادی از دانشجویان بنشیند تا بداند دانشجویان به عنوان یکی از اقشار تاثیرپذیر جامعه چه درخواست ها و مطالباتی از دولت و مسئولین دارند.

وارد دانشگاه که می شوم به دلیل بارانی بودن هوا، محوطه دانشگاه کاملا آرام و بی سروصدا است و جز چند دانشجویی که در حال رفت و آمد به سوی دانشکده هستند افراد زیادی را در محوطه نمی بینی، وارد سالن مجتمع دیاری گولان می شوم؛ باران همه را به داخل مجتمع کشانده و ولوله ای در سالن به راه افتاده است در میان دانشجویان می گذرم، از میان آنها دانشجویی را برای سوژه خود انتخاب می کنم که روی سکوی وسط سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آینده شغلی مهمترین مطالبه دانشجویان است

تامین آینده شغلی مهمترین مطالبه دانشجویان است