مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-07سياسي

حضورم در انتخابات مجلس با اصرار آیت الله موحدی کرمانی بود


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی با بنده تماس گرفت و اصرار کرد که بنده در انتخابات شرکت کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز آیت الله موحدی کرمانی با بنده تماس گرفت و اصرار بلیغ کرد که بنده در انتخابات شرکت کنم و بنده هم برای مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می کنم.

وی افزود: البته بنده عذر خود را به آیت الله موحدی کرمانی گفتم و تاکید کردم که بنده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم اما ایشان بسیار اصرار کرد و کوتاه نیامد و نهایتا بنا را بر این گذاشتیم که آیت الله موحدی کرمانی استخاره کند و استخار کرد که استخاره خوب آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: البته مجددا پس از ساعاتی با ایشان تماس گرفتم که بنده را معاف بدارد اما گفت که شما حتما در انتخابات ثبت نام کنید و اگر خواستید بعدا می توانید انصراف دهید.

به هر حال بنده بر اساس تکلیفی که ایشان گفتند، آمدم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا پایداری ها و جریان اصلی اصولگرایان در این انتخابات به ائتلاف می رسند، افزود: احتمال اینکه به ائتلاف برسند بسیار افزایش پیدا کرده است و در صورتی که جریان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورم در انتخابات مجلس با اصرار آیت الله موحدی کرمانی بود

حضورم در انتخابات مجلس با اصرار آیت الله موحدی کرمانی بود