مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:362019-12-07سياسي

بیانیه انتخاباتی قالیباف : هم و غمم کنترل دولت است


قالیباف در بیانیه ای هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس یازدهم را تشریح و اعلام کرد:هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در بخش هایی از متن بیانیه انتخاباتی محمد باقر قالیباف که خطاب به مردم تهران منتشر شده با یادآور این که برکسی پوشیده نیست که این روزها مردم احوال خوبی ندارند.

بر این باور بودم درختی که 4سال ثمر ندهد دیگر ثمر نمی دهد از همین رو تلاش شد تا نهال تازه ای کاشته شود عملکرد دولت فعلی را نیز قابل نقد دانست.

وی در این بیانیه با بیان این ادعا که متاسفم که بگویم در این مدت 2سال یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته است ، نوشت: همه این ها بیش از پیش روشن کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و امید را به مردم برگرداند.

بعنوان پیش درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره های نو، رویکرد نو و ایده های نو باشیم لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مساله ایجاد کنم و به جوان ترها کمک کنم تا با ورود به مجلس ، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

وی با بیان این ادعا که ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد نسبت به تصمیماتی از این جنس تا سال 1400 هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انتخاباتی قالیباف : هم و غمم کنترل دولت است

بیانیه انتخاباتی قالیباف : هم و غمم کنترل دولت است