مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-07سياسي

پیش بینی افزایش بودجه سال آتی بنیاد شهید به 20 هزار میلیارد تومان


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از احتمال افزایش بودجه سال آتی این نهاد به بیش از 20 هزار میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ایزدی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در خصوص مسایل مربوط به ایثارگران که در دستگاه های اجرایی اجرا نمی شود، قرار بود در بنیاد شهید یک نماینده این امور را بر عهده گیرد تا رسیدگی به مسایل ایثارگران شاغل در دستگاه ها و پیگیری در تسریع امور آن ها را انجام دهد در این صورت قوانین درست اجرا می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در سال های اخیر پس از قانون برنامه پنجم با خلا در حوزه قانون گذاری مواجه شدیم.

در تنقیح قوانین بالغ بر یک هزار و 800 حکم قانونی در ارتباط با ایثارگران وضع شده و بالغ بر 930 مقرری نیز در حکم قانون آمده است.

وی عنوان کرد: همچنین چند ماده از قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران اجرا نشده ، اما بالغ بر 90 درصد آن اجرایی شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: در طی 15 ماه گذشته توانستیم کمک کنیم قانون جدیدی در این حوزه وضع نشود.

ایزدی در خصوص موضوع بیمه درمانی ایثارگران گفت: وضعیت بیمه مکمل بسیاری از دستگاه های اجرایی مانند بیمه ها، بانک ها، نفت، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش بودجه سال آتی بنیاد شهید به 20 هزار میلیارد تومان

پیش بینی افزایش بودجه سال آتی بنیاد شهید به 20 هزار میلیارد تومان