مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-07اجتماعي

اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در منطقه 13


همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.

اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در طول خیابان پیروزی در 3 نقطه مقابل ایستگاه های مترو نبرد، پیروزی و ابن سینا همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر کرد.

در این طرح، گروه هنرمندان نقره ای با اجرای مفهومی با استفاده از پلاکاردی هشدار دهنده با موضوع آلودگی هوا، خطرات ناشی از آلودگی هوا و راه های پیشگیری از آن را به شهروندان اطلاع رسانی و از شهروندان خواستند، هوای شهر را داشته باشند.

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در خصوص نمایش خیابانی گفت: با توجه به اهمیت روز افزون موضوع محیط زیست و روند رو به ازدیاد آلاینده های زیست محیطی، شهرداری منطقه را بر آن داشت تا افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه را نسبت به داشتن هوای پاک، برانگیزند چرا که کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و تشریک مساعی بین نهادهای مختلف را می طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در منطقه 13

اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در منطقه 13