مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-07اجتماعي

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان


طرح «همیاران امداد» با همکاری کمیته امداد و آموزش وپرورش استان اصفهان برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نوع دوستی و احسان اجرا می شود.

- طرح همیاران امداد با همکاری کمیته امداد و آموزش وپرورش استان اصفهان برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نوع دوستی و احسان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در دیدار با محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش وپرورش استان ، ترویج فرهنگ خیر و احسان را در میان دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور ضروری دانست و گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان بافرهنگ نوع دوستی اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان پیگیری می شود تا دانش آموزان داوطلب و علاقه مند بتوانند در این زمینه در کنار اهتمام به تحصیل فعالیت هایی داشته باشند.

محمدرضا متین پور، احیای ظرفیت رابطان کمیته امداد در مدارس را از الزامات هماهنگی و جلوگیری از هم پوشانی کمک های ارائه شده به دانش آموزان و خانواده های نیازمند عنوان کرد و گفت: تلاش می شود با همکاری اداره کل آموزش پرورش بتوان از میان مدیران و معلمان داوطلب در هر مدرسه ، رابطی برای هماهنگی و کمک مؤثرتر به دانش آموزان نیازمند داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان