مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-07حوادث

آوار مرگ بر سر کارگر ساختمانی


ریزش دیوار زمین گودبرداری شده در بزرگراه شهید خرازی، مرگ کارگر ساختمانی را زیر آوار در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله ساعت 16:11 ظهر روزگذشته آتش نشانان ایستگاه 80 را به همراه گروه امداد و نجات 8 به محل حادثه در بزرگراه شهید خرازی، ورودی جاده وردیج، اعزام کرد.

رضا وفایی معاون منطقه یک عملیات که از همان لحظات اولیه وقوع حادثه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: بنا به اظهار کارگران، یک کارگر جوان از تبعه افغان درمحل گودبرداری شده مشغول کار بود که ناگهان بخشی از دیواره خاکی این گودال 4 متری فروریخت و این کارگر جوان حدود 2 متر زیر خاک مدفون شد.

وی با اعلام این که محل دقیق مدفون شدن کارگر مشخص نبود و با توجه به سست بودن دیواره آن احتمال ریزش این دیواره ها وجود داشت، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضوریافتند و پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از نوار خطر و الوارهای موجود و شمع بندی بین ساختمان و دیواره خاکی از ریزش مجدد جلوگیری کردند و با استفاده از نیروی انسانی خاکبرداری را انجام دادند.

وفایی تصریح کرد: پس از چندین ساعت کار مداوم در داخل گودال و خاک برداری، سرانجام آتش نشانان به کارگر مدفون دست پیدا کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، وی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار مرگ بر سر کارگر ساختمانی

آوار مرگ بر سر کارگر ساختمانی