مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-07حوادث

انهدام باند دزدان بازار آهن شادآباد/ سرقت آهن آلات با ایسوس و نیسان


رییس کلانتری 151 یافت آباد از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان بازار آهن شاد آباد و کشف تعدادی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حمیدرضا موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت آهن از مغازه های نزدیک بازار آهن منطقه شادآباد تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای تحقیقات پلیسی و دستگیری دزدان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم کلانتری به محل های سرقت اعزام و به تحقیقات میدانی از آن محل ها پرداختند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت 6 مرد سوار بر 2 خودروی نیسان و ایسوس به بازار آهن مراجعه، با همکاری یکدیگر مقداری آهن آلات سرقت و از محل می گریزند.

کلانتر محله یافت آباد افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مالک خودروها شناسایی شدند و ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده کلانتری شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند هر 6 متهم را در روز شنبه 9 آذر ماه دستگیر کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه دزدان 2 خودروی نیسان و ایسوس که با آن سرقت می کردند و همچنین 2 هزار و 708 کیلو میلگرد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند دزدان بازار آهن شادآباد/ سرقت آهن آلات با ایسوس و نیسان

انهدام باند دزدان بازار آهن شادآباد/ سرقت آهن آلات با ایسوس و نیسان