مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-07اجتماعي

نواخته شدن زنگ پژوهش در یزد


هفته پژوهش با نواخته شدن زنگ پژوهش در در هنرستان خیر ساز نمونه میرجلیلی شاهدیه یزد آغاز شد.

- یزد، استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه مدارس آغازگرپژوهش و فرهنگ سازی در این زمینه هستند افزود: اقدامات صورت گرفته در مدارس طی سالیان اخیر ما را برای آینده امیدوارتر کرده است.

طالبی با اشاره به اهمیت پرداختن به پژوهش در مدارس گفت:: مدرسه در قالب برنامه هایی، می تواند کمک بسیاری برای قرار گرفتن دانش آموزان در مسیر پژوهش انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد بستر مناسبی برای توجه به پژوهش دارد افزود: برخورداری از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوب و بالاترین سرانه دانشجو و قبولی در دانشگاه از جمله این بستر ها هستند.

استاندار گفت: از دیگر ظرفیت های استان یزد وجود عرصه های خوب برای تحقیق و پژوهش در زمینه صنعت و همچنین زمینه های فرهنگی و اجتماعی است.

دبیر برنامه های هفته پژوهش گفت: به خاطر جایگاه دانش آموزان در پژوهش و نهادینه شدن پژوهش در مدارس این زنگ به صورت نمادین نواخته شد.

حسینی پور با اشاره به اینکه پژوهش اثر بخش و فناوری ارزش آفرین و رونق تولید شعار امسال هفته پژوهش است افزود: دیدار با پیشکسوتان علم و فناوری، برگزاری نمایشگاه فن بازار و رونمایی از محصولات فناورانه از جمله برنامه های هفته پژوهش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ پژوهش در یزد

نواخته شدن زنگ پژوهش در یزد