مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:072019-12-07اجتماعي

پرهیز از سفرهای غیرضروری در هوای آلوده قم


سرپرست پلیس راهور استان قم با توجه به آلودگی این روزهای آب و هوای سراسرکشور و علی الخصوص قم، از رانندگان وسایل نقلیه شخصی خواست تا حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

- ایسنا/قم سرپرست پلیس راهور استان قم با توجه به آلودگی این روزهای آب و هوای سراسرکشور و علی الخصوص قم، از رانندگان وسایل نقلیه شخصی خواست تا حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ علی حسن قیصری عنوان کرد: این روزها اگر به چهره شهرمان نگاهی کنیم، متوجه تردد تعداد زیادی خودروهای تک سرنشین خواهیم شد، بیش از 50درصد از خودروهایی که در شهر قم تردد دارند، تک سرنشین هستند و این موضوع در حال تبدیل شدن به یک معضل است.

وی افزود: عدم استفاده از خودروهای یک و دو سرنشین تا حدود زیادی می تواند به بهبود کیفیت هوا کمک کند و اکثر این افراد هم به هر دلیلی رغبتی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارند و ترجیح می دهند که با استفاده از وسایل نقلیه شخصی سفرکنند.

سرهنگ قیصری ادامه داد: با توجه به آلودگی هوا، درخواست ما از رانندگان عزیز این است که حتی الامکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرپرست پلیس راهور استان اضافه کرد: تقویت شبکه حمل و نقل عمومی، گسترش فرهنگ پیاده روی، استفاده از دوچرخه و ایجاد زیرساخت های لازم برای این موضوعات و ساماندهی سرویس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از سفرهای غیرضروری در هوای آلوده قم

پرهیز از سفرهای غیرضروری در هوای آلوده قم