مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-07سياسي

طرح جامعی که مربوط به 3دهه قبل باشد نیازهای جامعه را پاسخ نمی دهد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه طرح جامع شهر همدان مربوط به 3 دهه گذشته است، گفت: طرح جامعی که مربوط به 3 دهه قبل باشد نیازهای جامعه را پاسخ نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبوری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه همدان عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را به خود اختصاص داده و چند سالی است همدان را با این عنوان معرفی می کنند، گفت: در اسناد فرادستی استان همدان باید به قطب گردشگری تبدیل شود اما آنچه مسلم است اینکه قطب گردشگری شدن تنها با یک عنوان اتفاق نمی افتد.

وی با بیان اینکه این نامگذاری حکایت از آن دارد که همدان ظرفیت های بالایی دارد به طرح این سوال که چقدر به پویا شدن این ظرفیت ها کمک کرده ایم تا مردم از صنعت گردشگری بهره ببرند پرداخت و گفت: یکی از دغدغه های مهم اشتغال است و آیا نمی توان با توجه به بخش گردشگری اشتغال ایجاد کرد.

عبوری با بیان اینکه این هدف ممکن نیست مگر اینکه حوزه هایی که در زمینه تامین زیرساخت وظیفه دارند به وظایفشان عمل کنند، گفت: باید به نحوی عمل شود که به درخواست ها جامه عمل بپوشانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همدان در حوزه زیرساخت و حمل و نقل حرف برای گفتن دارد و از زیرساخت ها و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامعی که مربوط به 3دهه قبل باشد نیازهای جامعه را پاسخ نمی دهد

طرح جامعی که مربوط به 3دهه قبل باشد نیازهای جامعه را پاسخ نمی دهد