مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:062019-12-07اقتصادي

کشف بیش از 18 میلیارد کالای قاچاق در اسکله بندر دیر


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف یک فروند شناور تجاری حامل 18 میلیارد ریال کالای قاچاق در اسکله بندر دیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار ولی اله رضایی نژاد در تشریح این خبر بیان کرد: مرزبانان کنگان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید نظارت و اقدامات کنترلی در اسکله بندر دیر، به یک فروند شناور تجاری حامل کالا مظنون و برای بررسی شناور، آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور، انواع کالای قاچاق و تجهیزات پزشکی شامل دو دستگاه سونوگرافی و 25 دستگاه کولر گازی دو تکه که بدون مجوز بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توقیف شناور مذکور اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 18 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند که پس از انجام اقدامات قانونی، متهم به همراه شناور و کالای قاچاق تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با مرزبانی استان برای تامین نظم، امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در عرصه دفاعی، نظامی و امنیتی در آب های خلیج فارس، امنیت مطلوبی در مرز های آبی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 میلیارد کالای قاچاق در اسکله بندر دیر

کشف بیش از 18 میلیارد کالای قاچاق در اسکله بندر دیر