مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-07سياسي

وجود بیش از 4000 معتاد متجاهر در استان کرمان


معاون توسعه و امور پیشگیری بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه بیش از 4000 معتاد متجاهر در استان کرمان وجود دارد، گفت: این آمار بر اساس آمار مراکز DIC، - ایسنا/کرمان معاون توسعه و امور پیشگیری بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه بیش از 4000 معتاد متجاهر در استان کرمان وجود دارد، گفت: این آمار بر اساس آمار مراکز DIC، پایش پاتوق ها، گزارش تیم های سیار و مرکز ماده 16 است که البته باید در یک هماهنگی بین بخشی این آمار ساماندهی شود .

جلسه مشترک کمیته درمان و کمیته هماهنگی ماده 16 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدربه منظور بررسی روش های استخراج آمار معتادین متجاهر واقعی در سطح استان کرمان برگزار شد.

براساس این گزارش عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به لزوم مشارکت سازمان ها برای برنامه ریزی و ارائه خدمات اثر بخش در پیشگیری و کنترل مساله اجتماعی چون اعتیاد، گفت: ساماندهی آمار افراد مبتلا به اعتیاد متجاهر بر اساس تعریف مشخص علمی و صحیح از این گروه از اقدامات مشترک کمیته درمان و هماهنگی ماده 16 است .

صادق زاده با تاکید بر پرهیز از پوشیده نگه داشتن واقعیت موجود، افزود: نمی توان و نباید واقعیت اعتیاد را به هر دلیل کتمان کرد چرا که پی آمدهای خوبی ندارد، بنابراین باید آمارگیری دقیق و صحیح برای هر گونه اقدام بسیار مهم و حیاتی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 4000 معتاد متجاهر در استان کرمان

وجود بیش از 4000 معتاد متجاهر در استان کرمان