مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:262019-12-07سياسي

::مرادویردی-فعالیت استارت آپ های ایرانی درآذربایجان


سه شرکت دانش بنیان ایرانی به طور رسمی با آژانس نوآوری جمهوری آذربایجان همکاری می کنند - در چند روز گذشته هم 14 شرکت ایرانی به این منظور در نمایشگاه باکو تل 2019 حضور یافته و با مقامات همچنین فعالان حوزه فناوری و ارتباطات و آژانس نوآوری جمهوری آذربایجان در جلساتی در زمینه توسعه همکاری ها تبادل نظر کردند.

براساس اعلام چند تن از مسئولان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ی حاضر در این نمایشگاه مذاکرات صورت گرفته با طرف آذربایجانی و چند کشور دیگر نتیجه بخش بود و به احتمال زیاد پس از طی مراحلی منجر به عقد قرار داد می شود.

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این نمایشگاه و انجام مذاکره با همتایان جمهوری آذربایجان خود هم زمینه ساز توسعه این همکاری ها و تسهیل و روان سازی در این بخش بود.

آذری جهرمی در سفر اخیر خود به جمهوری آذربایجان با اعلام پیوستن سه شرکت ایرانی به طور رسمی به آژانس نوآوری جمهوری آذربایجان گفت: این سرآغاز یک حرکت اقتصادی تلقی می شود که ما از مدت ها پیش با برنامه ریزی به دنبال آن بودیم و اکنون رونق می گیرد.

وی گفت: هم اکنون همکاری های خیلی عمیقی بین مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری آذربایجان وجود دارد و این فرصت خوبی برای شرکت های جمهوری اسلامی ایران برای ورود به بازار جمهوری آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

::مرادویردی-فعالیت استارت آپ های ایرانی درآذربایجان

::مرادویردی-فعالیت استارت آپ های ایرانی درآذربایجان