مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-07اقتصادي

انتقال دائمی 33 هزار شی تاریخی از موزه ملی به موزه بزرگ خراسان


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از انتقال دائمی 33 هزار شی تاریخی از موزه ملی به موزه بزرگ خراسان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از انتقال دائمی 33 هزار شی تاریخی از موزه ملی به موزه بزرگ خراسان خبر داد.

مرجان اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد به نسبت میانگین سال های گذشته 20 درصد افزایش داشته است و امروز وجود موزه به ویژه موزه های باستان شناسی و هنری در هر شهر نماد و مظهر رشد و کمال فرهنگی مردم آن خطه محسوب می شود و موزه ها نقش زیادی در تداوم توسعه فرهنگی و معنوی شهرها دارند.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار موزه ها در معرفی تجارب فکری، فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: موزه یک مرکز آموزشی است که می تواند در القاء و انتقال احساس، بینش و اندیشه ایرانی و هویت ملی نقش داشته باشد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: اشیایی که به موزه بزرگ خراسان منتقل شده، متعلق به دوره های مختلف تاریخی است که برای تکمیل بخش های مختلف این موزه در سال جاری به این محل انتقال یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دائمی 33 هزار شی تاریخی از موزه ملی به موزه بزرگ خراسان

انتقال دائمی 33 هزار شی تاریخی از موزه ملی به موزه بزرگ خراسان