مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-07سياسي

فضای مجازی برای بررسی جرایم انتخاباتی رصد می شود


دادگستری با بسترسازی های لازم که انجام داده است این آمادگی را دارد به تخلفات احتمالی انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی کند.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دادگستری با بسترسازی های لازم که انجام داده است این آمادگی را دارد به تخلفات احتمالی انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی کند.

حسین فاضلی هریکندی به همراه جعفر داراب خانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان و فرید نجف نیا معاون فرهنگی رییس کل با حضور در فرمانداری ویژه کرج از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، وی در جریان این بازدید ضمن تقدیر از کارگزاران ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز گفت: قوه قضاییه مطابق قانون انتخابات در برگزاری همه انتخابات وظایف و مسئولیت هایی دارد که ناظر بر مراحل قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات است.

وی افزود: روسای قوه قضاییه در راستای اجرای وظایف قانونی انتخابات، مطابق روال معمول و قبل از شروع ثبت نام و فعالیت های انتخاباتی دستورالعملی را برای نظارت بر انتخابات صادر می کنند که در دوره جدید و پس از تغییر در راس این قوه، آیت الله رییسی در شهریورماه امسال دستورالعملی را صادر کردند که به استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی برای بررسی جرایم انتخاباتی رصد می شود

فضای مجازی برای بررسی جرایم انتخاباتی رصد می شود