مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:352019-12-07سياسي

قرار گرفتن استان سمنان بین دو حرم ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم است


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه نماز و معنویات انسان را از منکرات اجتماعی باز می دارد، گفت: قرار گرفتن استان بین دو حرم ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم برای استفاده معنوی است.

- سمنان - معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه نماز و معنویات انسان را از منکرات اجتماعی باز می دارد، گفت: قرار گرفتن استان بین دو حرم ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم برای استفاده معنوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور صبح شنبه در اجلاسیه نماز استان سمنان نماز و مدرسه به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان بابیان اینکه استان در بین دو حرم علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) قرار دارد و این مهم ظرفیتی برای رشد معنویات در این خطه است، ابراز داشت: باید بتوان از این موقعیت جغرافیایی در راستای ارتقاء مسائل و موضوعات معنوی، نهایت بهره و استفاده معنوی را برد.

وی بابیان اینکه نماز، تأثیرات اجتماعی نیز به همراه خواهد داشت و ما را از فحشا و منکرات دور خواهد کرد که خداوند متعال نیز بر آن تاکید دارد، افزود: نماز به عنوان نعمت و فرصتی که خداوند در اختیار انسان قرار داده و باید زیرک بود تا در زندگی شخصی و اجتماعی ضمن بهره بردن از آن خود را نیز نسبت به آسیب ها مصون سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن استان سمنان بین دو حرم ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم است

قرار گرفتن استان سمنان بین دو حرم ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم است