مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-07فرهنگي

ضرورت توجه به سرمایه گذاری خارجی در آثار هنری


همانگونه که در اقتصاد کشور به سرمایه گذاری خارجی توجه داریم، باید به سرمایه گذاری خارجی در آثار هنری نیز توجه داشته باشیم تا اقتصاد هنر رشد کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی این هنرمند نقاش گفت: همانگونه که در اقتصاد کشور به سرمایه گذاری خارجی توجه داریم، باید به سرمایه گذاری خارجی در آثار هنری نیز توجه داشته باشیم تا اقتصاد هنر رشد کند.

حبیب توحیدی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: اکسپوی تبریز قدم بسیار مثبتی در راستای اعتلای هنرهای تجسمی در منطقه اذربایجان شرقی بوده و این اکسپو می تواند توسعه یافته و به جریانی بین المللی تبدیل شود.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری اکسپوی تبریز، اظهار کرد: اکسپوی تبریز حرکت خوبی است که در بالا بردن فرهنگ عامه و تعامل مردم با آثار هنری تاثبر بسیاری داشته و مردم می توانند در این فضا بینش هنری خود را بالا برده و با هنر و هنرمندان ارتباط برقرار کنند.

توحیدی با بیان این که هنر یکی از مولفه های بسیار مهم در تاریخ بشری و یکی از بزرگترین مولفه هایی است که آثار گذاشته را حفظ می کند و درحقیقت پیشنیه فرهنگی است، افزود: تمامی اکسپو و نمایشگاه ها می تواند نقطه عطفی برای آیندگان باشد و این آثار هنری می تواند کمک حال محققانی که می خواهند در مورد بخشی از هنر ایران تحقیق و تفحص کند، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به سرمایه گذاری خارجی در آثار هنری

ضرورت توجه به سرمایه گذاری خارجی در آثار هنری