مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-07اقتصادي

اظهارات اصناف مبنی بر مجاز بودن افزایش 4 درصدی قیمت ها رد شد


یک مقام مسوول در ستاد تنظیم بازار اظهارات رییس اتاق اصناف تهران مبنی بر مجاز بودن افزایش چهار درصدی قیمت ها به دلیل اصلاح قیمت بنزین را رد کرده و نسبت به هرگونه گران فروشی و افزایش خودسرانه قیمت ها به تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا، - هشدار داد.

چند روز پیش قاسم نوده فراهانی - رییس اتاق اصناف تهران - در حاشیه پنجمین اجلاس فصلی اتاق اصناف ایران در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حمل و نقل کالاها بیشتر با گازوییل است که گران نشده است، با این وجود قیمت بنزین سهمیه ای 50 درصد افزایش داشته است و ممکن است فعالان صنفی و تاجران بار خود را با کامیون یا وانتی حمل کنند و کرایه بیشتری بپردازند.

این فعالان اقتصادی نباید افزایش کرایه را روی هر کالا اضافه کنند، بلکه باید کل افزایش قیمت حمل و نقل را تقسیم بر همه کالاها کنند که محاسبات نشان می دهد نهایت افزایش قیمت قابل پذیرش چهار درصد خواهد بود، اما بیشتر از این پذیرفته نمی شود.

افزایش قیمت چهار درصدی از همین الان می تواند اعمال شود .

در واکنش به این اظهارات یک مقام مسوول در ستاد تنظیم بازار در گفت وگو با ایسنا، گفت: اظهارات رییس اتاق اصناف تهران مبنی بر مجاز بودن افزایش چهار درصدی قیمت ها نادرست بوده و رد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات اصناف مبنی بر مجاز بودن افزایش 4 درصدی قیمت ها رد شد

اظهارات اصناف مبنی بر مجاز بودن افزایش 4 درصدی قیمت ها رد شد