مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:262019-12-07سياسي

توصیه های امام خامنه ای به بسیجیان در دستور کار سپاه


توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان افق های جدیدی بود که به روی بسیج گشوده شد و به همین علت در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

- فرمانده کل سپاه: توصیه های رهبر معظم انقلاب به بسیجیان افق های جدیدی بود که به روی بسیج گشوده شد و به همین علت در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده کل سپاه در گفتگو با دفاع پرس، گفت: توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان افق های جدیدی بود که به روی بسیج گشوده شد و از همین رو در دستور کار سپاه قرار گرفته است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه درباره شش توصیه اخیر فرمانده معظم کل قوا به بسیجیان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با بسیجیان شش توصیه حضور در همه محله ها، آماده به کار بودن در میدان های دفاع سخت، نیمه سخت و نرم، جلوتر بودن از دشمن در جنگ نرم، تقویت ارتباط با مساجد، هم افزایی و همکاری با مجموعه های همسو با بسیج و چابک بودن را به بسیجیان داشتند؛ به همین علت باید این شش توصیه رهبری به بسیج را به طرح های اجرایی تبدیل و پیاده سازی کنیم.

سرلشکر سلامی افزود: البته این مسیر را شروع کرده ایم چون معتقدیم این توصیه ها افق های جدیدی بود که در امتداد حرکت های گذشته به روی بسیج گشوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های امام خامنه ای به بسیجیان در دستور کار سپاه

توصیه های امام خامنه ای به بسیجیان در دستور کار سپاه