مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-07اقتصادي

واریز مرحله چهارم سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واریز مرحله چهارم سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین صادقی با بیان اینکه تسویه بخش دیگری از باقیمانده سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاه امروز (16 آذر) انجام شد، اظهار کرد: با پرداخت این مرحله مطالبات 2100 نفر از مالباختگان پرونده به صورت کامل تسویه شد.

وی تصریح کرد :تمامی سپرده گذارانی که باقیمانده طلب آنها کسر وجوهی که در زمان فعالیت محکوم علیه (تحت عنوان سود) دریافت کرده اند و نیز پرداخت های مراحل پیشین سه مرحله قبل مرحله قبل تا 260 میلیون ریال باشد به صورت کامل تسویه شده است.

دادستان کرمانشاه یادآور شد: با واریز امروز شنبه، صرفا بخشی از طلب 500 نفر از شکات پرونده باقی خواهد ماند که البته در این مرحله به حساب هر کدام از این افراد هم مبلغ 160 میلیون ریال واریز شده است .

صادقی در ادامه با بیان اینکه طی این چهار مرحله تمامی مطالبات 11 هزار و 288 نفر از مالباختگان به صورت کامل تسویه شد، عنوان کرد: جمعاً در چهار مرحله پرداختی 120 میلیارد تومان به حساب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان واریز شده است.

وی همچنین از تلاش برای تسویه طلب 500 نفر شاکی باقیمانده این پرونده خبر داد و گفت: با تلاش مجدانه تسویه مانده طلب بقیه شکات نیز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز مرحله چهارم سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان

واریز مرحله چهارم سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان