مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-07پزشكي

فوت سه شهروند اردبیلی بر اثر مبتلا به آنفلوآنزا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از فوت سه شهروند اردبیلی به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا پس از بررسی نتایج آزمایش های تخصصی خبرداد.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از فوت سه شهروند اردبیلی به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا پس از بررسی نتایج آزمایش های تخصصی خبرداد.

دکتر محمدرضا رضایی بنا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر سه نفر بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوانزا در مناطق مختلف استان جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 200 نفر نیز در بیمارستان ها بستری هستند، افزود: بیماری آنفلوآنزا حدود یک هفته طول می کشد و با علائم شدیدتر از سرماخوردگی همراه بوده و از طریق استراحت کافی، مصرف مایعات فراوان و در موارد حاد از طریق بستری و درمان ضدویروسی قابل کنترل است ولی در صورت اپیدمی می تواند تا 20 درصد از جمعیت را درگیر کند.

وی از شهروندان خواست تا برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری علاوه بر رعایت بهداشت فردی و میزان مراودات حضوری به خصوص در فضاهای سربسته و اجتماعات، با تهیه واکسن آنفلوانزا از داروخانه ها، خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سه شهروند اردبیلی بر اثر مبتلا به آنفلوآنزا

فوت سه شهروند اردبیلی بر اثر مبتلا به آنفلوآنزا