مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-07بين الملل

لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا


سناتور ایالت فلوریدا در واکنش به حمله مسلحانه یک نظامی سعوی به پایگاهی در این ایالت، خواستار تجدیدنظر در قانون آموزش نظامیان بیگانه در خاک آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ریک اسکات فرماندار سابق فلوریدا که هم اکنون نماینده این ایالت در مجلس سنای فدرال است؛ در واکنش به حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی پنساکولا خواستار بازنگری کلی در قوانین آموزش نظامیان بیگانه شد.

گفتتی است در تیراندازی که روز جمعه در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا به وقوع پیوست، دست کم چهارتن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

مظنون اصلی این تیراندازی که به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد یک عضو نیروی هوایی عربستان سعودی است که در دوره آموزشی این پایگاه شرکت می کرد.

به گفته اسکات، برخی از کشورهایی که نظامیانشان در خاک آمریکا آموزش می بینند خواستار صدمه زدن به آمریکا هستند و دلیلی برای آموزش آنها وجود ندارد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه در یک پیام توییتری اعلام کرد که ملک سلمان پادشاه عربستان در تماسی تلفنی با وی مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده قربانیان این حادثه اعلام کرد.

در پیام توییتری ترامپ آمده است: ملک [سلمان] گفت که مردم سعودی به شدت از اقدامهای وحشیانه این فرد تیرانداز خشمگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا

لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا