مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-07سياسي

تعداد داوطلبان برای حضور درانتخابات مجلس درکردستان به167 نفر رسید


در پایان روز ششم مهلت ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان برای حضور در انتخابات مجلس در کردستان به 167 نفر رسید.

- حسین خوش اقبال در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در ششمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، 30 نفر در حوزه های انتخابیه استان کردستان نام نویسی کردند، اظهار داشت: از این تعداد سه نفر زن و 27 نفر نیز مرد بودند.

وی افزود: در ششمین روز از مهلت نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره هشت نفر، حوزه انتخابیه بیجار پنج نفر شامل سه مردم و دو زن، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان هفت نفر، حوزه انتخابیه سقز و بانه دو نفر و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نیز هشت نفر شامل یک زن و هفت مرد ثبت نام خود را نهایی کردند.

رییس ستاد انتخابات کردستان ادامه داد: در پنج روز گذشته از مهلت ثبت نام داوطلبان برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه پنج گانه این استان در مجموع 137 نفر شامل 129 داوطلب مرد و هشت داوطلب زن نام نویسی کرده بودند.

خوش اقبال یادآور شد: امروز آخرین روز از مهلت یک هفته ایی برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و ستادهای ثبت نام مستقر در فرمانداری شهرستان های سنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داوطلبان برای حضور درانتخابات مجلس درکردستان به167 نفر رسید

تعداد داوطلبان برای حضور درانتخابات مجلس درکردستان به167 نفر رسید