مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-07بين الملل

انصراف ترامپ از تروریستی خواندن کارتل های مواد مخدر مکزیک


رییس جمهوری آمریکا می گوید به درخواست همتای مکزیکی فعلا تمرکز خود را روی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر کشور همسایه می گذارد و از تروریست خواندن آنها امتناع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از عقب نشینی موقت از تصمیم خود مبنی بر گنجاندن کارتل های مواد مخدر مکزیک در لیست تروریسم خبر داد و گفت این اقدام را بنابر درخواست همتای مکزیکی انجام می دهد.

گفتنی است ترامپ هفته گذشته مدعی شد قصد دارد با هدف قطع منابع مالی قاچاقچیان، تحریم هایی شامل منع سفر به آمریکا یا توقیف دارایی هایشان را در دستور کار قرار دهد.

این در حالی است که آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رییس جمهوری مکزیک گفت از آمریکا توقع همکاری در مبارزه با قاچاق مواد مخدر می رود و نه مداخله (در مسائل داخلی مکزیک).

در همین راستا، ترامپ مدعی شد همه اقدامات لازم برای تروریستی تلقی کردن کارتل های مواد مخدر مکزیک انجام شده اما وی به درخواست مردی که دوست دارد و مورد احترام او است؛ به طور موقت در راستای افزایش تلاش های مشترک در باب مقابله با این کارتل ها، اجرای این تصمیم را به تاخیر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف ترامپ از تروریستی خواندن کارتل های مواد مخدر مکزیک

انصراف ترامپ از تروریستی خواندن کارتل های مواد مخدر مکزیک