مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 20:502019-12-06سياسي

روز پرترافیک نام نویسی حوزه انتخابیه تهران


ششمین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مصلای امام خمینی، شاهد حضور زیاد و متراکم داوطلبان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، امروز در مجموع در این حوزه از از 400 نفر نام نویسی شد و تعداد زیادی از داوطلبان که در مصلی حضور داشتند بعد از کار ثبت نام آنان اندکی بعد از ساعت 18 کشیده شد.

عصر امروز آقایان اقبال شاکری عضو سابق شورای شهر تهران، وجیه اللّه آقاتقی معاون سابق استاندار تهران، سحرخیز معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و همچنین عابد مشایخ فرزند محمدصادق مشایخ مشاور اقتصادی مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی نام نویسی کردند و در ساعت صبح نیز آقایان پیرهادی از نزدیکان قالیباف، عباسپور تهرانی فرد از نزدیکان جاسبی و غلامرضا انصاری عضو شورای عالی سیاستگزاری اصلاح طلبان نام نویسی کرده بودند.

البته بودند کسانی که با همسر و یا فرزندان خود برای ثبت نام در مجموعه چهل سرای مصلای امام خمینی برای نام نویسی آمده بودند.

خانم میانسالی که خود را کارمند مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و با همسر خود برای ثبت نام آمده بود در پاسخ به این پرسش که چرا شما خود اقدام به پر کردن فرم اولیه مدارک نمی کنید گفت: همسرم خط ریز دارد و خط من درشت است به همین علت از همسرم برای نوشتن فرم کمک گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پرترافیک نام نویسی حوزه انتخابیه تهران

روز پرترافیک نام نویسی حوزه انتخابیه تهران