مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:552019-12-06سياسي

عراقچی: اینستکس به مراحل پایانی خود نزدیک شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که امروز (جمعه) در وین برگزار شد، - معاون سیاسی وزیر خارجه ایران ملاقاتش با مدیرکل جدید آژانس را مفید خواند و اعلام کرد که اینستکس به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که امروز (جمعه) در وین برگزار شد، طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز دور جدیدی از کمیسیون مشترک برجام را برگزار کردیم که یک دور معمولی و روتین کمیسیون مشترک بود.

طبق برجام هر سه ماه یک بار کمیسیون مشترک باید برگزار شود.

وی نشست امروز را بسیار جدی خواند و افزود: دامنه انتقادات نسبت به نحوه اجرای برجام توسط طرفین وجود دارد به خصوص انتقاداتی که ایران نسبت به طرف های مقابل به ویژه طرف های اروپایی دارد در اینکه نتوانستند به تعهدات خودشان بعد از خروج آمریکا از برجام عمل کنند و ایرادات و انتقادات بسیار جدی است.

*بحث ها جدی و در فضای نسبتا پرتنشی صورت گرفت عراقچی اضافه کرد: بحث ها امروز خیلی جدی بود و در یک فضای نسبتا پرتنشی صورت گرفت، با این حال آنچه مسلم بود همه اعضا و کشور های شرکت کننده در این نشست، بر حفظ تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: اینستکس به مراحل پایانی خود نزدیک شده است

عراقچی: اینستکس به مراحل پایانی خود نزدیک شده است